Στελέχη εγχώριων και ξένων επιχειρήσεων, επαγγελματίες του κλάδου αλλά και πλήθος καταναλωτών επισκέφτηκαν το περίπτερο της εταιρείας και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μεγάλη γκάμα προϊόντων της εταιρείας.
Στο πλαίσιο της έκθεσης παρουσιάστηκαν στο κοινό, οι νέες πρωτοποριακές συσκευασίες μουστάρδας οι οποίες φέρουν, στο κάτω μέρος τους, την ονομασία του προϊόντος σε γραφή Braille (σύστημα γραφής κι ανάγνωσης τυφλών), στην ελληνική και αγγλική γλώσσα (Μουστάρδα & Mustard) καθώς και το όνομα της Condito.
Προστέθηκε επίσης, ανάγλυφη απεικόνιση προτάσεων σερβιρίσματος στο επάνω μέρος της συσκευασίας προκειμένου να εμπνεύσει σε όλους τους καταναλωτές, ιδέες και γαστρονομικούς συνδυασμούς με την αγαπημένη τους μουστάρδα.
Παράλληλα, η Condito παρουσίασε στο κοινό τη βραβευμένη από το Διεθνή Οργανισμό itQi μαγιονέζα χωρίς αυγό, το νέο της dressing: Mustard & Mayo και τη σειρά free (μουστάρδα, κέτσαπ, μαγιονέζα) που απευθύνεται στους επαγγελματίες του κλάδου.
Επόμενη εκθεσιακή δραστηριότητα της εταιρείας θα είναι η Free From Functional Food Expo στις 28-29 Μάϊου, στη Βαρκελώνη.